En normal dag

Vakna 7.00 av väckarklockan, för trött för att vilja kliva upp och börja dagen, plocka undan tvätt och disk och annat roligt.
 
Packar ihop det som behövs för träningen, aminosyror och 4 st kettlebells den här gången för gymmet har tyvärr inga. Sen är det dags för första träningen efter nyår och den var tuff, träningsvärken i benen känns fortfarande! 

Innan jag är hemma igen har klockan blivit halv 11  så det blir en snabb dusch, iordningställande av behandlingsrummet för 12.00 ska en patient komma för behandling. Just då är det 16 grader varmt ute i solen och fåglarna kvittrar.

13.20 är det avfärd mot Györ tillsammans med en kompis för att handla lite på Metro, dom har mycket bättre kött- och fiskutbud där så en 40min bilresa är helt okej! Innan vi är klara och hemma igen har klockan blivit 16 och eftersom jag köpte färsk lax blir det en supergod fisksoppa med saffran, grädde, vittvin och massa grönsaker till middag. Under tiden den kokar och myser i hop sig provar vi lite kinectspel och skrattar åt varandra eller med varandra beroende å hur man ser det.

Efter maten räknar jag matte och vi får besök en kort stund (mer provspelande) och plötsligt är klockan 20.30 och det känns som att sömnen är väldigt nära. 21.20 lägger jag huvudet på kudden och sömnen kommer fort.



Det blir ju lite tråkigt utan beskrivande bilder men i morgon kommer EFIT upp från idag så det blir förhoppningsvis lite intressantare och så här är vanlig dag, saker som borde gå fort kan ibland ta riktigt lång tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0