En vecka består av sju dygn

Det har varit en riktig slapparkväll i kväll med jordnötsringar och en laktosfri mjölkchoklad jag tittat på ett tag men inte haft läge att prova. Brunbergs hette den och kostade 14kr för 50g så inte är den billig men det kändes att det var kvalité, den skulle fått vara lite kallare bara.

I dag var jag på mitt sista BNI-möte innan flytten och det kändes väldigt konstigt måste jag säga. Jag kommer att sakna att kliva upp i ottan och få energi för hela dagen av alla företagare, eller i alla fall energi nog fram till lunch.

Det var även internationell matmarknad för tredje dagen i dag, det finns allt från fajitas till krokodilburgare (den senare ganska torr). Det jag har köpt är:
Engelsk fudge - för fet och lite smak.
Skaldjurs paella - god med bra bläckfisk!
Crêpe med banan och lönnsirap - trist och degig, förmodligen inte riktig lönnsirap.
Roquefort musslor - sådär.
Falafelwrap - helt ok men stark sås.

Det inhandlades även en cheddar som ska passa bra till whisky av en otroligt bra försäljare från den stora kungliga ön i havet västerut. Den osten ska till Emma som tack för Kenneth-vakt.

Och om en vecka är hela vårt hem nerpackat och på väg till Ungern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0