Premiärdagen

I går hade jag vad jag skulle vilja kalla en premiärdag eller en första -dag.

Jag bakade för första gången vörtbröd, både vanligt och glutenfritt. Det var även bakförsta för mig av anisgrisar, dessa fantastiskt goda, flottiga, underbara små puffar!

Något som var mindre roligt var att vi hittade någon form av minimal avföring under spisen i köket, antagligen från världens minsta mus. Kenneth har numera full insyn inunder bänkarna och det blir till att minimera lockande smulor på golv och bänkar.

Som tur var avslutades dagen med en mycket trevlig julfest där tomten kom med paket till barnen och julstämningen verkligen började infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0