Snart snart snart!

Nu börjar det verkligen närma sig flytt! Jag trodde idag att jag skulle kunna boka in en patient om fyra veckor men det kan jag inte för då är jag i Ungern. Helt otroligt.

Förberedelserna har börjat också, nu försöker jag städa rum för rum så som vid ett flyttstäd för att det ska vara någorlunda rent när flytt- och städfolket kommer. Tvättat mattor och rensat avlopp lite noggrannare än vad jag brukar. Det är bestämt vad som ska med och vad som blir kvar det återstår bara att ordna logistiken då vissa möbler ska till Lövånger och det ska tas hit en möbel därifrån också.

Annars har dagen bjudit på ett löppass med löpskolning i solen och nu är det mysigt regn med åska och blixtrar. Det var däremot inte lika roligt att cykla hem i samma väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0