Röriga känslor

Jag hade tänkt skriva om hur nervöst allt känns, osäkerheten inför det som ska komma och alla tankar och funderingar som cirkulerar. Det var verkligen många känslor på samma gång, inte så att jag inte såg fram emot flytten utskämmer tankar på vad det egentligen skulle innebära för mig och min bild av mig. Ett långt inlägg om det hade jag tänkt få ihop men så hände det något på en halvtimme ungefär och nu är ett dylikt inlägg helt onödigt!

Lustigt hur det kan bli. I detta nu är det bara förväntan och spänning när jag tänker Ungern. Det kommer att bli så roligt att lära känna alla dessa nya människor som jag börjat se lite av i grupperna på Facebook och att få den här möjligheten att bo i ett annat land och uppleva allt det innebär med utmaningar och upplevelser, utan att för den sakens skull tappa det svenska skyddsnätet. Det är verkligen häftigt!

I dag fick vi dessutom reda på att det kan bli flytt ännu tidigare än beräknat men förhoppnings vis hinner vi planera in det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0