Åter, igen!

Nu var det alldeles för länge sedan jag skriv något här. Har tänkt och formulerat många inlägg i huvudet utan att komma till skott.
Har idag på morgonen fm haft det riktigt mysigt. Fått bort lite disk, läst intressanta rader i "Alla kungens hästar", myst med katten och drömt mig bort på hemnet. Har sen sist bakat väldigt mycket och tagit mig igenom en halvmara utan att ta mig fram långsammare än jogg.
Här är myskatten idag
Så här såg tårtan som inmundigades efter halvmaran ut:
Bara helt oredigerade mobilbilder idag.
Receptet på tårtan är från Jan Hedhs Tårtor, den var tyvärr inte mer än okej i min åsikt men så var jag lite stressad under tillverkningen också så den kanske inte blev helt som den skulle ha blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0