Träningsdagbok

För att jag ska kunna hålla lite bättre koll på träningen och motivationen så har jag köpt mig en träningsdagbok.
Under flera månader har jag gått och spanat på de superfina inbunda anteckningsböckerna som finns på Akademibokhandeln och nu när jag behövde något fint att skriva i bestämde jag mig för att slå till!
Visst är den väl fin! Liten och behändig med ett svart gummiband så den hålls ihop och det bästa av allt:
Det är en kalender!
Tyvärr fanns inte kalendrarna med de söta låsen eller magnetbanden som anteckningsböckerna har  men det här är super ändå, nu kan jag skriva in i förväg vilka pass som ska vara vilka dagar vilket förmodligen gör det lättare att hålla och att utvärdera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0