Lördag morgon.

Vilken fantastisk dag det verkar bli!

Vaknade innan väckarklokan ringde kl.7 (lägenhet=tvättstugebokning) och kände mig utsövd, dessutom hade myskatten krypit ner under täcket och var så där varm och go som bara en katt med indragna klor kan vara.
Efter lite tårtsurfande vaknade dessutom sambon tidigt han med och om ett tag verkar det bli Amerikanska pannkakor här igen, det är ju en sån lyxig och god frukost!

Tyvärr så finns det en held del käppar i hjulen för Stenbacka så jag har börjat kolla upp möjligheterna till en kolonilott här i Luleå men det tänkte jag berätta lite mer om senare för nu kallar tvättstugan på mig igen, jag riktigt hör centrifugerings tjutet från trumman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0