Gårdagens äventyr

Tyvärr fick jag inte gjort allt som skulle göras i går. Listan för dagen innehåller fortfarande inlämningsuppgiften och skatteverkets papper. MEN jag köpte en dator!! Så numera är jag med mac. Min gamla PC hade varit med mig i 7år så den har tjänat mig länge och troget men den började bli senil.
Än så länge är jag inte helt med när det gäller mac:en men det är mest för att den är så enkel! Underbart verkligen. Sen köpte jag en HDMI kabel samtidigt så nu kan jag äntligen koppla datorn till tvn vilket var väldigt besvärligt med min gamla så det gjorde jag två gånger utan att få ljud och bild samtidigt. Sen är den tyst, lätt, inte lika varm ja listan kan göras hur lång som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0